pondelok 27. januára 2014

When Royal Blue is really ROYAL



Ahojte, pekný zasnežený pondelok prajem!

V prvom rade sa vám chcem posťažovať, lebo si myslím, že mi to spraví lepšie :) Tak ma zavalili školské povinnosti, že som z toho až ochorela. Doslova :)) 
Presne si sama za to môžem, lebo všetko si vždy nechávam na poslednú chvíľu, tak sa mi to zas a znova vypomstilo. 
V stredu ma čaká skúška (chvalabohu posledná v tomto semestri), na ktorú sa zo stolíka na mňa usmieva (že usmieva, skôr vysmieva!) 500-stranová kniha a medzitým mi v hlave svieti asi tak 100 červených výkričníkov so slovom DIPLOMOVKA!!! Tak neviem sama čo skôr, či sa učiť, či písať prácu. Samozrejme, aby toho nebolo málo, musela ma dostať nejaká viróza či nádcha či prechladnutie či čo to chce byť. Som unavená, bolí ma hrdlo, mám stále plný nos a pravdepodobne aj teplotu (neviem isto, lebo na byte tu v Trnave nemáme teplomer :)). Cítim sa strašne, aj fyzicky aj psychicky, ale teraz mi je hneď ľahšie na duši, keď som vám mohla dať vedieť, aký som ja nešťastný zemepán :) 

A teraz už konečne k článku. Dnes som si pre vás pripravila taký rýchly nechtový post. 
Čo ma k tomuto nail artu inšpirovalo a prečo je kráľovská modrá fakt kráľovská sa dozviete, ak budete čítať ďalej :)

Prednedávnom som si kúpila novú kabelku. Veľmi som chcela mať aspoň jednu takú, ktorá nebude čierna, biela, sivá alebo čierno-bielo-sivá :) Jednoducho som potrebovala konečne do svojho šatníka zaradiť aj farbu, aby to nebolo stále o tom istom. Zaujala ma kabelka v Tescu (haha, že kabelka z Tesca :D), teda značka F&F - síce som nad ňou dlhšie váhala, nakoniec som si ju kúpila. A dobre som spravila, lebo mi fakt robí radosť. Je v kombinácií čiernej (samozrejme), takej nejakej vanilkovej alebo smotanovej či aká to je (I have no idea) a kráľovsky modrej (som si vygooglila, či je to naozaj tá farba :D). Doma nevlastním ani jednu vec v tejto farbe, ale fakt ani jednu. Tak odvtedy som hľadala a hľadám nejaké doplnky, prípadne kúsky oblečenia práve v kráľovsky modrej farbe, aby som mala lepší pocit, že som nejakým spôsobom doladená. Došla som však len tam, že som si kúpila šatku v podobnej farebnej kombinácií a to je všetko. 

Až do včera, kedy som objavila v Tescu (zas v Tescu??? :D) lak od Essence - 129 - "The Boy Next Door", ktorý má takmer rovnaký odtieň ako je na kabelke. Samozrejme, že som ho musela hneď vyskúšať. 
Celý nail art je inšpirovaný kabelkou :)
A už sa pomaly (konečne!) dostávam k pointe, že aký má vlastne zmysel celý názov článku :) Taaakže si najskôr pozrite to "veľdielo" a potom vám to už naozaj poviem, sľubujem :))


A prečo teda názov - Keď je kráľovská modrá fakt kráľovská? 
Myslela som to tak, že som z toho laku od Essence úplne, ale úplne nadšená! Je to jeden z naj lakov, aký som kedy vyskúšala (a to ich bolo fest, že dosť) a naozaj nepreháňam. Na to, že stál necelé dve eurá, je úžasne farebný. Tá farba je krásna, výrazná, sýta a konzistencia laku je presne taká "aká ma byť". Už po jednej vrstve som mala nechty krásne lesklé, farba bola dostatočne sýta, čo sa o väčšine lakov po jednej vrstve povedať nedá. Ja som si dala vrstvy dve, ale len preto, lebo som vedela, že to idem fotiť. Chcela som, aby farba viac vynikla. Na bežné nosenie mi bude bohate stačiť len jedna vrstva. K výdrži sa zatiaľ objektívne vyjadriť neviem, mám ho len druhý deň - zatiaľ nepoškodený :) 
Btw. k tým fotkám - ja viem, že sú strašne nekvalitné - ale to nie ja, to môj mobil :( Foťák spojazdnený ešte stále nemám (týmto vás vyzývam - ak máte doma nepotrebný kábel na Olympus, ozvite sa, beriem hneď :D), tak si musím zatiaľ vystačiť s mobilom.



K postupu len pár slov - tri nechty som natrela lakom od Essence, zvyšné dva tmavomodrým Rimmel, ktorý pôsobí až čierno. Na prostredný som dala "praskajúci" lak Barry M (aby ladil s kabelkou) a prsteník (smiešne slovo:)) som pretrela ešte trblietavým lakom NYC. Celé som to nakoniec "zafixovala" priesvitným top coat lakom. Nič zložité a výsledný efekt sa mi veľmi páči.

Použité laky si môžte pozrieť na nasledujúcej fotke, len ešte dopĺňam, že som použila tmavomodrý lak Rimmel (odtieň 400 "Blue Vogue"), ktorý som nejakým nedopatrením zabudla odfotiť. To bude asi tá teplota (či staroba?) :-/


To je vlastne asi aj všetko :) Som sa nejako rozpísala, na to, že som si myslela, že tu napíšem len pár slov :) Jooj, keby mi tak tá spomínaná diplomovka šla, to by som už dávno mala po starostiach. 
Pevne verím, že som niekoho inšpirovala alebo vám poradila, ktorý lak sa naozaj oplatí kúpiť. Dajte mi vedieť :)
Idem sa ja školsky trápiť a zároveň liečiť. Vám však prajem krásny štart do nového úspešného týždňa - hlavne nech je úspešný (aj ten môj musí byť!) :)



Páči sa vám "royal blue" farba? Tiež sa niekedy inšpirujete bežnými vecami okolo k vytvoreniu nechtov, prípadne líčenia? Máte skúsenosti s Essence lakmi? Čo hovoríte na môj výtvor?
Určite mi dajte vedieť do komentárov, každý názor si veľmi cením :-*

P.S.: V mojom aktuálnom stave, ktorý som vám opísala na začiatku (že koľko toho mám spraviť a nič dokopy nerobím) som si spomenula na výstižný obrázok - našli ste sa tam tiež? :)

(zdroj)


6 komentárov:

  1. Kráľovskú modrú zbožňujem ! :) Väčšinou ju však kombinujem práve v doplnkoch/nechty :) A tú kabelku som už videla - zatiaľ len na internete a mám na ňu zálusk, lebo sa mi veľmi zapáčila :) A Essence laky mám veľmi rada, za tú cenu je tá kvalita a výdrž neopísateľná :) Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak budeš mať nejaké tipy na doplnky, určite daj vedieť :) Ako som spomenula v článku, kabelka mi robí radosť :) Po skúsenosti s týmto lakom od Essence do nich pôjdem určite častejšie, mám ho na nechtoch teraz už vlastne štvrtý či piaty deň a stále je neporušený, zato ten "praskací" od Barry M už po troške odchádza :-/

      Odstrániť
  2. Kráľovskú modrú mám velmi rada :) kabelka je krásna aj s nechtíkmi :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujeme krásne za Vaše komentáre ♥♥♥