nedeľa 9. februára 2014

Čistiace prúžky na nos - recenzia

Ahojte!

Ako víkendujete? 
Ja mám celkom oddychový víkend, zas ma prepadla choroba (alebo skôr ešte stále), tak sa snažím už konečne vyliečiť. 

Dnes mám pre vás pripravenú sľúbenú recenziu čistiacich pásikov na nos od Montagne Jeunesse. Moje pocity z nich sú oproti iným recenziám, ktoré som čítala viac ako zmiešané. Ale to sa dozviete za chvíľku :)

Toto je moja prvá recenzia vôbec, tak sa budem snažiť nájsť si nejakú schému, podľa ktorej budem robiť aj ostatné recenzie. Budem vychádzať z toho, čo mňa v recenziách vždy zaujíma. Ak vám niečo v recenzii bude chýbať, určite mi dajte vedieť, budem sa snažiť polepšiť :)
Tak poďme na to :)


Produkt:
Prúžky na čistenie pórov sú určené na čistenie pórov :)) Kto by to čakal? :) Ale nie, teraz vážne. Mali by hĺbkovo vyčistiť póry v oblasti nosa a odstraňovať čierne bodky. Obsahujú prírodný oxid, ktorý by mal odstrániť nečistoty a zanechať menej viditeľné póry. Takisto obsahujú drevené uhlie, ktoré by malo okrem iného aj odstraňovať toxíny
Jedno balenie obsahuje tri kusy prúžkov.


Použitie:
Prúžky je potrebné použiť na vyčistenú, navlhčenú pleť. Nalepíte si ich na vlhký nos na 15-20 minút a potom opatrne odlepíte. Nič zložité :) Neodporúča sa ich používať viac ako trikrát do týždňa a takisto nie sú vhodné pre citlivú pleť.
Dočítala som sa však malý TIP: Pred použitím si tvár umyte v horúcej vode, poprípade naparte nad hrncom. Póry sa vtedy otvoria a budú lepšie "spolupracovať" :)

Cena:
V drogériách/supermarketoch - 2,49 €
V eshope - 2 € (napríklad TU)

Zloženie
Moje hodnotenie:
Keďže "trpím" čiernymi bodkami, predovšetkým v okolí nosa, veľmi som chcela vyskúšať tieto prúžky, lebo som čítala, že naozaj pomáhajú. Mám skúsenosti s peelingami, maskami a vodami na čistenie, no nič mi dokopy nikdy na čierne bodky nepomohlo. Buď mám moc náročnú pleť alebo veľmi odolné čierne bodky :) A ak mám byť úprimná, tak rozdiel medzi priemerným peelingom a týmito prúžkami som nespozorovala :-/ 
Hneď ako som si prúžok nalepila na nos, cítila som silnú vôňu (či zápach?) - prirovnala by som to k pocitu, že som si nos natrela hrubou vrstvou Alpy :D 
Nechcem ich úplne zatracovať, lebo musím povedať, že po použití som mala nos krásne hladký, bolo cítiť, že to mám naozaj dôkladne vyčistené. Aj na tom prúžku bolo vidno tie nečistoty, ktoré mi z nosa odstránil. Lenže na pohľad som úbytok čiernych bodiek vôbec nespozorovala. Po treťom použití tam bol aký-taký rozdiel, len som si ho skôr všimla na základe fotiek, ktoré som nafotila a nie, že by som to sama na sebe videla. Takže ako vravím, prúžky vôbec nie sú zlé, len pre mňa neúčinné. Ostávam teda verná klasickému peelingu a budem ďalej hľadať niečo, čo mi konečne naozaj pomôže :)
Pridávam vám aj fotky, aby ste si to lepšie predstavili. Na nich môžete vidieť, že ten rozdiel vôbec nie je nejaký "do očí bijúci" :) Ako som spomínala, takýto nejaký rozdiel mám aj po peelingu. Priznám sa, bolo mi to divné fotiť si nos úplne zblízka, človek sa málokrát takto zblízka skúma a verte mi, nie je to najlepší zážitok :D A na obranu svojho nosa musím podotknúť, že keď by ste sa so mnou stretli naživo, tak to nie je až také hrozné, toto sú fotky naozaj zblízka :)


Zhrnutie:
Plusy/mínusy
+ Jednoduché použitie
+ Prírodné zloženie
+ Produkt nie je testovaný na zvieratách
+ Viditeľná čistiaca schopnosť (nie však odstránenie čiernych bodiek)
+ Dostupná cena

- Po 1. a 2. použití nevidno absolútne žiadnu zmenu
- Zmena príde až po 3. použití a je úplne maličká
- Mala som pocit, že aj to malé odstránenie čiernych bodiek mi po pár dňoch zmizlo a mám ich úplne rovnaké ako predtým (možno je to len pocit, neviem)
- Po 3. použití som mala nos už veľmi rozdráždený a štípal ma (aj tú fotku som fotila až po niekoľkých hodinách, keď začervenanie aspoň trošku zmizlo)
- Veľmi mi vysušili celé okolie nosa

Môj konečný "verdikt" znie, že prúžky sú fajn, len nie pre mňa. Takže 3/5.
Pokiaľ nemáte až taký problém s pórmi a čiernymi bodkami ako ja, tak si myslím, že by vám prúžky sadnúť mohli. Takisto je možné, že pravidelným používaním by sa efekt vylepšil, len to ja skúmať už nebudem, lebo pre mňa je výhodnejšie pravidelne používať peeling. Pri tom zatiaľ ostávam, kým nenájdem niečo účinnejšie v boji proti čiernym bodkám :)

A čo vy? Máte skúsenosti s týmito prúžkami? U vás fungovali? Alebo aké máte "zbrane" proti čiernym bodkám? Určite mi dajte vedieť do komentárov :)


4 komentáre:

  1. Tiež som tieto prúžky chcela vyskúšať, aspoň nejaká zmena tam je, možno ak by si to používala dlhšiu dobu:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď tiež si myslím, že by sa po pravidelnom používaní dostavila väčšia zmena, no ako som písala, radšej si budem robiť peelingy, príde mi to rovnaké a jednoduchšie :) Ale ďakujem za komentár :)

      Odstrániť

Ďakujeme krásne za Vaše komentáre ♥♥♥